Wednesday, January 10, 2007

od vas pre vas (I)

som radsej, ked sa nalada postov strieda, takze teraz by sa hodilo nieco zovialne, povrchne, mozno vtipne a urcite nieco sexualne...

...ale neda mi to, musim reagovat, takze ostavame v tom smutnoseriozno- uvedomelom duchu. tento post mozno nebude az tak zabavny a uz teraz viem, ze bude sakra dlhy. tak ked nemate naladu na serioznosti, ani nezacnite citat. aj ked ja osobne vam ho odporucam. nie pre moje zvasty, ale pre veci, ktore som nepisal ja a ktore pripojim na koniec...

chcem sa vam vsetkym podakovat za pripevky k mojmu poslednemu postu, bol som velmi prekvapeny, ake reakcie u vas vyvolal... nemyslim akeho druhu, ale kolko a do akej hlbky.

chcem vas ubezpecit, ze som ok a clanok nebol ani rozluckou, ani volanim o pomoc. bol skor takym zoradenim mojich myslienok. potreboval som ich trochu precesat, zosumarizovat...

myslim, ze sa mi to podarilo dokonale. ci s tym aj nieco urobim este neviem, viem len tolko, ze urcite pribrzdim a budem sa radsej venovat menej veciam, ludom, ale trosku dokladnejsie. nech seba ani ich neoberam o cas, energiu a niekedy aj o sny...

myslim si aj a viem to aj z vasich mailov, ze tento post pohol myslou a dusou viacerym z vas. viem, ze stalo za to ho napisat. nie pre jeho obsah, ale pre reakcie ktore vyvolal...

vase commenty, vase maily, dokonca post stali za ovela viac, ako ten moj jednoduchy clanocek. preto som sa rozhodol sem hodit "par" viet z toho, co som zatial mohol citat len ja, alebo co ste mozno sami nenasli...
tak, tu mate:

virtualne zalaskovana umbrella's girl to v maili krasne, jasne a strucne (ako je to jej vlastne) vystihla a aplikovala na nasu oblubenu temu:

"swar, nie je tych zien na teba troska privela???"

odpovedal som s humorom... presne tak dievcatko, privela. a ked ich nechcem len pretiahnut, ale sa s nimi potom aj kamaratit, tak nestiham. potom nic nerobim poriadne, ani tie kamaratstva... odteraz beriem len "kvalitne telefonne cisla" :)

velmi pekny a vystizny post cukrik napisala moja (zasnivana) vila. ak ste necitali, oplati sa, urcite...

a nakoniec mail od cloveka, ktory ma ako jediny z vas (uz) pozna osobne. dostal som ho od papulky a dovolila mi ho po miernych upravach zverejnit.

kedze tento post by s nim nemal konca, dam ho ako uplne novy, nech si mozte zbehnut pre chipsy a po vreckovku...

dakujem vam este raz vsetkym a nabuduce, dufam, uz v nejakom veselsom "swarovskejsom" duchu...
ved, co nas nezabije...

No comments: