Monday, September 08, 2008

nepoznas

milujem ta, nie preto kto si, ale preto, kym som ja, ked som s tebou...

znama veta, pekna, pravdiva. plati obojsmerne.

je jedno, kolko casu stravite s clovekom,
je jedno, kde ste spolu boli,
je jedno, co ste spolu zazili,
je jedno, ci uzavriete pokrvne bratstvo,
je jedno, ci mate svoje mena vytetovane na tele,
je jedno, ako velmi ho lubite,
je jedno, ako velmi lubi on vas.
je jedno...

rovnake myslienky vyslovujete v rovnakom case skakajuc si do reci,

viete co druhemu chuti, viete, co nema rad.
viete kde sa dotknut, kde pritlacit, kde hladkat.
viete cim ho rozosmiat, mate moc ho rozplakat.

myslite si, ze ho poznate,

ked viete co chce povedat,
kludne moze mlcat,
kludne pisat prazdne spravy,
staci pohlad, gesto, nadych...
staci cokolvek.

je to vsak vsetko inak...

cloveka nepoznate.
nikdy.

poznate len to, kym je, ked je s vami...

ulozte si spomienky, kludne sa k nim vratte,
ked aj stale dokola,
tyrajte sa nimi,
teste sa z nich,
cokolvek.

ale...

nehladajte toho druheho v uliciach.

uz neexistuje.
bez vas je to uz niekto iny.
niekto s pohladom, ktory nepoznate.

niekto s pohladom, ktory vas zabija...

lebo sa v nom uz nevidite.

23 comments:

Anonymous said...

tak uz vies konecne, co ta par tyzdnov trapi!?!
vela nepi, aby ti nebolo zle...

(ulitka)

Anonymous said...

"nehladajte toho druheho v uliciach.."
.
ani v pesnickach, ani na vasej oblubenej lavicke, bez nadeje, ze sa zjavi vo vasom oblubenom bare a uvidi vas, ako sa velmi bavite zijete si bez neho v pohode..
.
ale zase, poznas uplne velmi presne seba.. ? kdeze este toho druheho...

dievčatko s dáždnikom said...

poznáš... ale nespoznáš...
dnes je krásny deň

Anonymous said...

nie je to trosku na zaver myslene tak, ze ked milujeme, niekedy vidime toho cloveka tak, ako by sme ho vidiet chceli? lebo neviem,... ale myslim, ze to je taka nejaka prirodzena ludska vlastnost. so vsetkym, nie len s milovanymi ludmi...
(zltyzachod)
inak dnes je ozaj krasne, malo by byt trestne drzat ludi vo vnutri v takomto pocasi!!:)

pollux said...

Tak teraz sa tu s úsmevom muža, ktorý vie, vyškieram. A je to minimálne trojzmyselné:D. Každopádne ženská časť blogspotu po tomto poste spoľahlivo znežnela. Swar za toto by si mal byť platený!! Zlepšuješ pohľad na mužov u opačného pohlavia.Hm, tak by ma kondične zaujímalo kto viac šuká?? Grga či ty? Máte úplne protikladné prístupy. Zaujímalo by ma ktorý lepšie funguje:D

dievčatko s dáždnikom said...

a nejde skor o to, ze byvame sami sebou prave vtedy, ked o nic nejde? a ked sa do toho zamiesaju city tak sa menime pod tlakom domnienok, ze nas chce mat dotycny(a) lepsich, krajsich ci inteligentnejsich... ???

a preto ked to zrazu krachne, pred dalsim uz sme zase niekto celkom iny???

z coho vyplyva, ze ak sme sami sebou je to to prave... hehe

takto po ranu premyslat... zelam vam pekny den, ten moj bude... verim ze famozny... utekajte do skoly a do prace a tra lala la la spievajte si svoju oblubenu pesnicku...

swarovski said...

pollux: myslim, ze nikto sa nepreteka... :)

girl: suhlas

felisia said...

podla mna ide len o to, ze kazdy z nas je v konecnom dosledku aj tak sam na tom svete. ide len o to, ze ti najblizsi nam to mozu zasadne ulahcit. ale nikdy nam to bremeno nevezmu. kazdy si svoj zivot musi aj tak odzit sam. za seba.

Pecosita said...

pekne napisane. nesuhlasim uplne, ale to je jedno. je to pekne. uz na prvy pohlad to graficky vyzera pekne.

a vy tam mate teraz skaredo...a tu je pekne, napriek tomu,ze by to malo byt naopak. tu vraj totiz prsi furt.koniec small talku, ako sa mas? (I'm fine, thanks sa ya dpoved nerata :))

p.

S. said...

taka banalna pravdiva vec povedana velkymi slovami.... ach. it almost melts my little black heart.

Anonymous said...

Nahodne zabludenie na tuto stranku;) Dojmy pozitivne alebo negativne? neda mi k niecomu sa priklonit...jedno je iste clovek tak vnutorne prazdny a rozkolisany ako vedie ten blog nezavidim;) ale ovladanie pisaneho slova ozaj zaujimave...asi takym stylom ze som "herec" ktory hra svoje roly mimo javiska;)

Anonymous said...

rozkolisany mozno. ale kto z nas nema obdobie, kedy uz ani kolise, ale pada? vnutorne prazdny? pochybujem...
(zltyzachod)

Anonymous said...

Len subjektivny nazor;) pisala som ho tak celkovejsie nie len k tomu clanku ten ma zaujal asi najviac(ved naivna zenska dusicka;) ale to ze clovek tak dobre dokaze zachytit pocity a potom to predat do takejto pisanej podoby ktora vyvola no u mna rozhodne vyvolala taky ten zvlastny pocit ktory je kazdemu vlastny a bolo by ho zbytocne opisovat slovami;) este vsak neznamena ze clovek ktory to napisal dokaze svoje vnutro tymi dusevnymi hodnotami naplnit podla mna to mu asi najskor chyba neviem presne podla coho sudim len aspon z tych clankov to na mna vyvolava taky dojem;) a ja som si to spojila ako mozaiku mozno vsak nespravne! ale citanie ozaj zaujimave urcite na tuto stranku zavitam este:)

Anonymous said...

jasne v pohode, ja som neutocila ani nic. a este tam mam aj preklep!:)

Anonymous said...

...ani neviem co som mala napisat. Asi suhlasim, aj ked som to tak este nepocitila. Je to komplikovane, pre niekoho viac, pre niekoho menej ci vobec. Jedno je vsak iste, cim viac rozmyslas, tym sa viac potapas...takze neponarajme sa stale hlbsie a hlbsie do nasich myslienok...fuuu..nadych, som nad vodou, plavam:)))

Anonymous said...

to je ta prava, o ktorej si pisal? (calypso)

Anonymous said...

paradne napisane...

modra.rybka said...

vystizne...aspon pre mna...ja to tiez tak citim...

Marcus said...

Pravda, i keby sme s niekym žili nekonečne veľa rokov nikdy ho nespoznáme dokonale.

goldenbaby said...

vies presne,aka som..
mozem mlcat,pre teba aj tak hovorim..
chytim ta za ruku a ty vies,ze to znamena milujem ta..
poznas ma,lebo si kusok mna

Glamur Lemur said...

vyrovnať sa s tým, že sú to spomienky je ťažké... ale ešte ťažie je vyrovnať sa s tým, že OSOBA z nich, už nie je OSOBA, ale osoba...

Anonymous said...

wooow..citam si to uz asi 10 krat, den za dnom..krasne napisane..uzasna pravda..vdaka..

Lexa said...

pre:
"nehladajte toho druheho v uliciach.
uz neexistuje.
bez vas je to uz niekto iny.
niekto s pohladom, ktory nepoznate.
niekto s pohladom, ktory vas zabija...
lebo sa v nom uz nevidite"
by som vrazdila aby som to mohla este raz precitat :)