Monday, March 12, 2007

ako zbalit babu III

stare, ale funguje to. a mozno to este niekto z vas nevedel...

povodne som sa nechystal rozoberat tento sposob, ako si naklonit neznejsiu cast populacie, ale nedavny zazitok ma utvrdil v tom, aky je ucinny. takze, podme si ho osvojit.

bol som nakupovat, alebo len nakukovat po obchodoch, ze co nove. obchodne centrum, bratislava. z blizsie nespecifikovanych dovodov som vosiel do hrackarsva, hladal som nejaky mily darcek pre jednu osobku, co ma okolo jedneho metra. vysku.

pri pokladni a okolo regalov stala tlupa predavaciek rozneho veku, dal by sa medzi nimi najst aj priemerny kusok. hodil som po tych lepsich pohladom, ale odrazil sa bez efektu.

z ich pohladu sa dalo vycitat "s tymto by som nechcela mat ani macku".

teda vlastne, efekt to malo, len nie taky, aky by som si zelal. zacali po mne skaredo pozerat, asi si mysleli, ze chcem nieco ukradnut. banda mizerna. ja a kradnut!

ako sa tak prechadzam, obzeram, vyberam hracku, presiel uz treti krat okolo mna asi 4 rocny chlapec, plakal, sople mu tiekli az na bradu.
najprv som si myslel, ze robi cirkus, lebo mu mamicka nechce kupit nejaky novy kusok do hrackarskej zbierky, takze som si ho nevsimal.

pre uplnost, ja nejak deti velmi nemusim. ale ked som videl ten bezradny pohlad, pohlo sa moje lepsie ja. videl som, ze tie "najskvelejsie damy" po nom ani nehlesli, mali ho zjavne na haku.

zastavil som ho, cupol som som si k nemu a spytal sa co sa deje, preco place. na stvrty krat som mu porozumel, ze sa stratil, ze mal cakat pred hrackarstvom, ale ked mama dlhsie nechodila, vybral sa na parkovisko, pri aute tiez nikoho nenasiel, tak sa vratil spat. chuda, ozaj sa bal.

utrel som mu slzy a sopel, posadil na lavicku pred predajnou a povedal, nech tam caka na mamu, ze urcite pride. aj prisla za chvilku, podakovala sa s usmevom a odviedla synatora do bezpecia...

no a teraz pointa.

mali ste vidiet tie predavacky, ked som sa vratil do obchodu. tie, co by si ani topanky do mna neutreli, ked som prisiel. tie, co neznasaju chlapov, z ktorych srsi "dobrodruzstvo".

videli ste film horuce strely 2? tu scenu, ked agentka v minisukni prisla medzi shaolinskych mnichov? ako sa zacali predvadzat, jeden napinal svaly, dalsi mal cviceneho psa, iny stepoval... len aby ju zaujali.

tak nieco podobne sa dialo v obchode. predavacky napinali prsia, skakali na svihadle, zonglovali s loptickami, ukazovali, ako si jazykom dokazu oblizat az obocie, strcili si ruku do pusy az po laket, pisali si fixkou telefonne cislo na celo... no strach.

a to vsetko pre to, ze som sa zachoval ludsky k dietatu. miesto toho, aby som sa na neho nezucastnene pozeral ako trubka...

takze pani, zeny miluju citlivych muzov, pomahajucich muzov.
muzov, co pomahaju detom pokladaju za polobohov...

tak sa toho drzte.

slintajte, ked ide okolo nejake dieta v kociku.

najlepsie bude, ked vytlacite aj nejaku tu malu slzu (akoze potajomky).

ked v tescu pocujete zenu, vrieskat jeziiiiiiiis, ktora skace pol metra, drzi v ruke ciapku velkosti vlasskeho orecha, pridajte sa, skacte vrieskajte, budte dojati...

ked je nedostatok deti okolo, pomozu aj zvieracie mladata. dokonca, ked ich posielate casto mailom, vysledok je zaruceny...

zaberie to, na milion percent.


ja viem, ze prehanam, ale nejak si to odmocnite a pouzite. a samozrejme im tie deti potom nerobte. to uz je seriozna zalezitost, tam konci sranda a zacina zodpovednost. (vsak?)

verte mi, ak deti nenavidite, cely zivot to zakryvat nedokazete.

pani (aj damy), citujem klasika:

"...na brucho. vzdy na brucho."


a neklamte samozrejme, to sa nepatri...

27 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

zlato, rozosmial si ma tak, že mi tečú slzy :o)

také skupiny si ty ale vyberáš na "balenie", že sa cítim byť nezbaliteľná :D

jak maďar ale šak rozumieme si, ta ňe? :o)

3 sestry said...

Hihihi, vynikajuce. Mas pravdu, takito muzi su naozaj pritazlivejsi :-) A ak maju navyse sediny... chichi "total stereotyp". Swarko Vdaka. Zasmiala som sa. Ihned odporucam sestram.

Za 3 sestry comme d'hab Dada

PS Co si myslite o opaku: uz si/ste zazil(i) (predpokladam, ze nie) taku bosorku, ktora pri pohlade na bejby v cudzom kociku falosnu slzu zachyti na spicke bielej lakovanej kovbojskej talianskej kozenej cizmice, vtacka si lapi, a jedneho dna 'vtacik' (désolée!) zisti, ze jeho krasavica vlastne chce jeho $€SKK£, a nie jeho potomstvo. Videla som na vlastne oci. Situacia dost zla (chudak chalan).

dievčatko s dáždnikom said...

Dadka: sladké veci nemusím, nemusím sladkých chlapcov,
nemusím presladené ženské,
ale k tejto téme by sa mali asi vyňadriť chlapi, že? :o)

hmmm, a v dnešnej dobe už idú takmer všetky po prachoch, takže chlapi neveria už ničomu... začarovaný kruh, ježíši kriste kam sme sa to dopracovali?

Kozo said...

Stará pravda, alebo aj "Zaručený recept" v inom balení.

S. said...

ja nechcem nikoho prachy. ale ani deti. mna nezaujimaju- ba priam desia muzi, ktori slintaju po kocikoch- nech uz je to z akehokolvek dovodu! v dracikovi ma tiez zaujmu nanajvys hracky... a mozno by som tam postavala a sledovala ako si stado predavaciek mysli, ze im zazvonil biologicky budik, lebo videli chlapa s dietatom.
swar: si si isty, ze chces ucinkovat prave na tu cielovu skupinu, ktora vzdycha kvoli civave, malilinkatym detskym topanocickam, ci psicatkam?? ;)...a nie kvoli tebe??

illusion said...

ano, taki chlapi ma vedia dojat, ale len na chvilku. poviem si, jeeej ake rozkosne, ze sa stara. a potom: skoda, ze ja deti nemam rada. a idem dalej.

dievčatko s dáždnikom said...

jeeej no a ja deti milujem, ale takého by som asi nechcela, teda... kto vie :o), ale asi skôr ee

Pecosita said...

kokos, zenske, sa tvarite, ze deti nemate radi, ale sak pockajte...;)) ja som to tiez kedysi tvrdila :D a teraz ked dojde moja byvala sefka s malym brankom, tak sa idem oneee...ale ako som uz v onom citovanom poste spomenula, deti zboznujem, kym nie su moje. a ked hrozi ze by som nejake to moje mohla mat s uplne najnevhodnejsim chlapom na svete ( taky podobny typek ako swar, len v trochu inom, nabuchanejsom vydani) tak prichadza triaska a potreba frtana.

swarko, ty si trdlo, ako pise upiiirka, to vazne chces balit baby, ktore tuzia po vlastnom potomstve? nejako si myslim,ze nechces...neviem preco :-P
ale tak ano, pre chomutachtivych by to mohol byt vcelku dobry navod.

a na brucho ani na zadok nepomaha proti stresu, ked to meska. dokonca ani kondom ako zaruka zazehnania buducej zodpovednosti nefunguje.

ako vravim ja CELIBATIK :) (fuj, aka strasna poza z mojej strany, bleeeeeee)

Aventerra said...

ach swar, ty so svojimi teoriami, ako ,,ziskat kazdu"... nikdy nevyplnis ani polovicu medzier... ale ten tvoj pozitok - preto tie tvoje posty akosi chcem citat. :)

dievčatko s dáždnikom said...

pecosita, si mi pripomenula, keď som si robila posledný tehotenský, bolo mi celkom jedno, že BY bolo s nesprávnym týpkom, keď už bol negatívny, strašne mi to bolo ľúto :o)

no a k tej istote, už nejaký ten piatok mám pocit, že ani antikoncepcia + kondóm nestačí, ale zase celibát? pecosita, to fakt? :o) ee,

btw: zbehnem si pre jeden do lekárne, len tak pre istotu, viete ako to je, keď nechcete...

germa said...

swar, ja by som sa najradšej dala zbaliť na tie tvoje krásne sklíčka. Flirtovala som s tebou v Prahe, ale úspešne som odolala :)

Pecosita said...

gwu: ja si pamatam casy, ked by mi to tiez neprislo ako skrt cez rozpocet. tie su uz ale davno prec :) a tym celibatom sa vyhrazam v ramci snahy ukazat niekomu tam hore, ze....no, neviem co, ale ;) ved ma poznas :D

-- kamikatze -- said...

deti su zlate, ale keby boli na baterky... skratka, toto mozno zaberie na tie co im tikaju biologocke hodiny... ja zatial ziadnu casovanu bombu naokolo nepocujem... a chlap ktori sa maju k detom? su zlati, ale dakujem neprosim zatial...

April said...

Kedze mam doma dokonaly model totalne disfunkcnej rodiny a moj tata je pripad sam o sebe, nedokazem muza vnimat ako "Otca rodiny". Je to pre mna neprirodzene. Takze na taketo cosi ma chlap nezbali, lebo aj keby to bolo na 1000% uprimne, ja tomu proste neverim.

sas said...

Ja teda deti mam rada, ale nie zas ze vyberam cudzim ludom deti z kocikov alebo tak. Takze keby som videla chlapa v tej situacii,kt.popisoval SW,asi by som si pomyslela, ze je v nom kus dobreho cloveka, rovnako ako keby som videla, ze dakej babicke podal spadnutu palicu.Ale aby to bol dovod na zbalenie? Heh,co si SW predstavujes pod "zbalenim"? Kde je v tomto daka vasen?
Divne mi v tom poste bol suvis nezaujmu slepic o to dieta a to ich dodatocne skupinove blbnutie (olizovanie, vypinanie hrude..)a prisla som k zaveru, ze v zapati za SW vosiel do obchodu dalsí zakaznik,napr. Baca alebo iny predavacsky idol, po ktorom babenky saleju...stal za SW a tak si SW zle vysvetlil ich náhly zaujem a "pretriasanie peria" (No a teraz ma uz SW nebude mat rad uz ale fakt že uplne).

SW, mam rada tieto tvoje spontanne uvahove konstrukcie :))) bavim sa na tom

Pecosita said...

sasanka: wow!

SEMIRAMIS said...

Takze ak uvidime v obchodaku takeho "citliveho muza", tak cital swarowskeho a uveril jeho technike balenia, ze ? :-))))))

dievčatko s dáždnikom said...

alebo je to sám swarovski :D

Anonymous said...

Chlapec bol asi spravne nastylovany

Anonymous said...

kryštálik a bude aj seriál ako zbaliť chlapa?

Pecosita said...

veronika ma dobru poznamku, zjavne ta tu citaju vacsinou zenske a nam je fakt total egal, ako sa maju balit baby :D

S. said...

pecka ak o to naozaj stojis, ja mam receptov kopec :-) a mam aj take ine- ze ako sa ho potom zbavit;)

dievčatko s dáždnikom said...

upirka a prečo ich ešte nemáme??? :o)

Pecosita said...

upirka: milacek, sak teda ked sa chces ist cez vikend opit, tak potom mi to mozes vyklopit. a v ramci blaha zenskej casti blogosfery by si to mohla rovno vyklopit u seba, niee? :)

Žena od plotny said...

g w u:

suhlas. Tiez sa citim byt nezbalitelna. Neviem preco, ale so mnou podobne veci nerobia absolutne nic. Neviem nijak empaticky stat pri kociku a vyprodukovavat zvlastne citoslovcie a deminutiva, nejak mi to nejde ani do pusy.

Zvlastne.

deti urcite nezboznujem, ani nemilujem, ani nekukam na ich maxi mini rucicky a nozicky. Zasmejem sa, ked sa dieta zlato zachichoce, maju ma radi, ked sa s nimi hram, lebo viem povymyslat vzdy kadeco.

A mozno ma maju radi, lebo nevyskam pri kazdej picovine, ktoru vymyslia. skor ich vymyslam s nimi.

ale babatka ee. s nimi sa nic neda robit.

swarovski said...

milujem vase teorie :) ale nie vtedy, ked ma chcete brat prilis vazne...

Disposable said...

GwU & Pecosita:
k tej vasej antikoncepcii -
najspolahlivejsia antikoncepcia je - PREHLTNUT.
podla hesla - co prehltnes neporodis

;)