Thursday, November 09, 2006

maxim e. matkin znovu na webe

dnes len kratko, mozno ste uz tuto info zachytili...

maxim. e. matkin znovu pise. na pokracovanie a na webe. ako za starych dobrych polnocnodennikovych cias...

sice to, na akych strankach je to uverejnene je komercia najhrubsieho zrna a dobry marketingovy tah, ale kaslat na to, z niecoho predsa treba zit...

hlavne, ze sa zabavime. dovolim si tomu verit.
tu je link na " muzske interiery "...

mozno autor(ka?) nikdy nic z muzskeho interieru nezazil, ale historia ukazala, ze ma minimalne skvely pozorovaci talent a schopnost vcitit sa do duse muzov aj zien...

...no a kto by uz teraz cital swarovski-ho, ked je guru spat?!

13 comments:

Pecosita said...

ja ;)

Anonymous said...

Aj ja ;-)

woody said...

ja tieez :P

natalie said...

aj ja

April said...

No nemozem sa neprihlasit :))

Anonymous said...

neda sa necitat :-) cize aj ja..
m.

swarovski said...

:) hm, kto by to bol povedal?

biker said...

tiez si ta rad precitam :)

sas said...

aj ja ta stale citam a stale budem... dufam, ze uz robis na novom clanku :)

swarovski said...

hm, ci robim na novom clanku? neviem, ci o tom napisem, ale zobudil som sa pred hodinou na izbe, s dalsimi tromi ludmi, ktorych som este vcera nepoznal... ...dnes uz poznam, hlavne tu zenskejsiu cast. uz sa len rozpamatat, ako sa tam dostali. vcera bol obzvlast tazky vecer... milujem take vecery

Anonymous said...

..... aj ja TA BUDEM STALE citat,odhliadnuc od toho ci guru je alebo nie je na scene .... kazdy z Vas ma svoje caro, a ........

Darma

Lilith said...

Matkin je super, ale na Hiraxa Baričáka aj tak nemá :)

donato said...

Ja budem citat