Sunday, September 20, 2009

dusevny samovrah

zivot.


plynie stale dokola...
mozno sa mierne posuva po spirale,
ale predsa dokola.

veci co nas zabijaju nam hned na to davaju silu zit,
to co nas zabija nas zaroven naplna.

ako clovek, co zabludil v lese.
znovu sa vracia na miesto odkial vyrazil,
zijeme tie iste pribehy znova a znova.
osoby a obsadenie, len tie sa menia...

***

vraj som dusevny samovrah.

mozno.

mozno som dusevny masochista.
mozno som dusevny sadista.

a mozno som vampir.

vampir, ktoreho jedinou obetou som ja sam...

hryziem si do masa,
krv steha po ruke,
odchadza s nou zivot,
ostava tma.

pijem.
z rany.
vlastnu krv,
zivu vodu,
preberam sa.

dalsi zivot.

vzal som si ho, aj si ho hned vraciam.

pozeram sa okolo seba,
novy svet,
novy ludia,
novy pribeh.

pribeh, na ktoreho konci bude moja krv.
aj tentokrat.

pripravi ma o nu jediny vampir,
ktoreho si pustim k telu.

ja sam.

bojis sa?

neboj sa o mna,
prezijem.

len jedno neviem...

neviem, ci si ta budem este pamatat.

***

ak chces byt so mnou,
existuje jediny recept...

zamestnaj ma.

moju fantaziu, moje pery...

nedovol im hryzt,
miesto toho ich nauc,
miesto toho im rozkaz...

nech sepkaju tvoje meno.
stale dokola.

nech sa z kolobehu stane priamka.

ta je taka ako si chcela.
bez konca...

8 comments:

dievča bez mena said...

Život prechádza po špirále, iba pokiaľ opakujeme tie isté chyby.. Prečítaj si napr. knižku od Coelha "Piata hora".. o tom čo je konečné a čo nekonečné, o tom čo nerobí správny bojovník..
Ak by si nemal strach opustiť staré/zaužívané , milované aj nenávidené, prežíval by si nové a nové veci a tvoj život by plynul po priamke... namiesto toho sa tešíš aj plačeš, ostávaš s niekym kto ťa napĺňa, až pokiaľ ho nevysaješ a nemáš dosť..
.
Musím povedať swarko, prepáč, že tento tvoj post sa mi vôbec nepáčil, nevyvolal vo mne dobré pocity, iba jediná vec ktorú si napísal pekne bola: "...pripravi ma o nu jediny vampir,
ktoreho si pustim k telu. ja sam."
.
Vieš to. Vieš veľmi dobre čo robíš a chceš to tak. Nechceš to zmeniť. Stačí ak ťa niekto vypočuje, nemusí ťa hodnotiť (prepáč ak tak znel môj príspevok, to len že post vyvolal vo mne smútok..), netreba ti ďalšie slová.

Aisa - Aisha said...

si si svojim spasitelom i vrahom, beries si z nasich prispevkou to co sa Ti hodi, to co chces, si tyran sam seba, je to tak kusok chore, teba to booli ale i tesi zaroven, z cassti musim suhlasit s dievcatom bez mena, swar fakt zalezi len na Tebe ci pojdes po spirale alebo priamke, ktokolvek moze byt zaujmom Tvojej fantazie ON TA nezamestnan zamestnat sa musis a mozes jedine Ty sam, tak ako sa nicis,cyklis tak isto sa mozes posuvat v pred, a aj nahor -dusevne, clovecisne rast .... ak chces, a ja verim, ze chces ... a viem, ze to i vies ...

Aisa - Aisha said...

pre teba budem tym,
kym chces aby som bol.
pozicaj si ma, pouzi ma.
kedykolvek a kdekolvek.
ak potrebujes
a ako potrebujes...

som aj pre vas.
som aj pre seba.
som tu.
som teraz.

som swarovski.

BUD PRE MNA SWAROM - tym statsnym, laskyplnym, bezstarostnym, veselym s usmevom a ... iskrou, bud pre mna zdrojom mojich / Tvojich nevinnych pokuseni - tajomstvom, ktore blahodarne posobi na dusu ... BUD NASIIIM SWAROM :))))

Unknown said...

So..so you think you can tell, heaven from hell, blue skies from pain.. :-)...

swarovski said...

:)
pink floyd

Unknown said...

mh, dobry :-) btw, pekne tricko ma ta holka

swarovski said...

... aj mne sa pacilo

Unknown said...

to su take songy, ked sa chces emocionalne zmasakrovat :-)