Saturday, March 17, 2007

ako zbalit chlapa

v commentoch predchadzajuceho postu bola vyslovena poziadavka na tuto temu, tak to skusim strucne (akoze) jednou vetou objasnit...


podla mna by mohlo fungovat nieco podobne. prides k svojmu objektu a priatelskym tonom a vyrazom tvare (usmev sa pocita) povies...

ahoj, ja som Zena. pacis sa mi. myslis, ze by sme sa mohli blizsie zoznamit? mozno z toho bude len kratky rozhovor, ale mozno aj nieco viac. chcem to zistit, kym ta stratim z dohladu...

ak sa mu vyslovene neprotivis, malo by to zabrat...

ak nie je kreten, pochopi to tak, ako to chapat ma.

ak nie, vzdy mozes vycuvat.

jednoduche, vsak?

doplnene:

necham si poradit a raz a navzdy to tu necham velkymi pismenami:

VYZIVAM SA V IRONII, NADSADENI A PREHANANI...

zdoraznil som to naposledy :)

20 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

počuj miláčik, objasni mi terminus technicus "zbaliť" a potom sa môžme ďalej baviť na túto tému :o)

cmuk

swarovski said...

tak ma pouc srdiecko...

dievčatko s dáždnikom said...

... dobre už mlčím :o)

swarovski said...

radsej :)

dievčatko s dáždnikom said...

vŕŕŕŕŕŕŕŕ...

swarovski said...

nic si z toho nerob, aj ja mavam dni, ked mi to nepali...

:)

dievčatko s dáždnikom said...

nepichlo ťa práve veľmi silno pri srdci???

overujem, či tá woodoo bábika funguje :D

natalie said...

myslim, ze to funguje...

germa said...

swar, počuj, ako ja zbalím chlapa, keď absolútne nedokážem nič zabaliť, fňuk

dievčatko s dáždnikom said...

úsmev znamená spokojnosť:o), ty masochista :D

dievčatko s dáždnikom said...

ten dovetok sa mi páči :o)myslíš, že si to niekto zapamätá? :o)

ale dnes MU to poviem :o)...

swarovski said...

germa, ty uz mas vystarane myslim...

co sa tyka zabalovania- ved na obale zalezi jedine mne, tak sa s tym netrap :)

all: budem cakat...

femma said...

...ďakujem za radu, aj keď neposkytuješ záruku
...len ma trápi, či to funguje v každom veku!

Aventerra said...

niektoré vekové kategórie majú aj tak smolu;
v jednom sa zhodneme - žena nemá len čakať, kedy kto za ňou príde, ale keď je niekto sympatický, tak mu okrem úsmevu ponúknuť aj nejaké tie slová...

Pecosita said...

ser na vysvetlovanie konecne a zi a uzivaj a bud stastny. prosim ta o to. dobre? :)

a k eteme:
ahoj, som pecka, si trdlo :). chapes to tak, ako mas?

:))))))

aj ja sa vyzivam :) nevadi?

germa said...

swar, to akože keby som chcela, už nesmiem nikoho (z)baliť?! Nefér!!!

Anonymous said...

Nemozem si pomoct ale pravidelne citam tento blog.Podobny fenomen som na sebe spozoroval ked som pravidelne pozeral mojsejovcov.Neviem si to vysvetlit.Asi je to tou neuveritelnou nepriestrelnou a nevysvetlitelnou sebaistotou,ktora tieto dve veci spaja.Je to fenomen ked forma totalne zatieni obsah a napriek tomu pritiahne divakov.Nezalezi na tom kde stojis ale ako pevne tam stojis.Je to zaujimave sledovat.

-- kamikatze -- said...

jaj konecne metoda ktore nie je narocna... :)
navyse ked uz sa 2 tyzdne drzim hesla "HOVOR LUDOM PRAVDU" tak mi úplne sadla do mojho scenara... :)

S. said...

swarovski, ja ta rada citam, ale preco tu v poslednom case robis bloggersku bravo-girl to nepochopim...

zazracnica said...

zensky casopis, rubrika: "lubovolne poradenstvo". posli si tam CV-cko.