Thursday, January 18, 2007

parfum

ked som bol minule na "almodovarovi" a pozeral som sa 15 minutovym zaberom ako spanielska zena cisti zemiaky, myslel som si, ze v mojom zivote mozem vidiet uz len lepsie filmy...

niekedy robim unahlene zavery...

prave som sa vratil z kina. film parfum... ci sa mi pacil, je asi jasne z toho uvodu.

ale inak som chcel...

v kinosale si sadla vedla mna (jasne, ze preto, lebo tam mala kupeny listok, nie preto, ze som fesak, to mi nemusite vysvetlovat) taka celkom "pouzitelna" slecna. v tomto pripade pouzitelna znamena, ze ju chytite aj za ruku na ulici...

no dobre, az taka dobra nebola. povedzme, ze ju chytite za ruku na ulici v meste, kde vas nikto nepozna. takto je to presnejsie. (este som vam nehovoril o tych kategoriach? aha. tak mozno sa aj k tomu raz dostaneme.)

sadla si na svoju malu ritku, ja som uz kul plany, ako co najduchaplnejsie zaposobim, aby som po filme odisiel s jej telefonnym cislom. (ja viem, ze som sa zmenil, ale na horsie casy. clovek nikdy nevie...)

moj zaujem este narastol potom, ako som zacitil, ze krasne vonia.
vonou, ktoru som uz raz na niekom citil.
velmi sa mi pacila, ale bolo to v dave, takze som nevedel identifikovat majitelku.
aby som sa jej mohol opytat, co to vlastne citim.

potesil som sa, ze tentokrat zabijem dve muchy jednou ranou.
konecne zistim, co to je za vonu a mozno zbalim slecnu na jej vlastny parfem...
chcel som sa jej to opytat hned po filme...

nuz, ale plany v prdelke...

ze preco?

ja som totiz zabudol na to, o com je ten film...
o psychopatovi, co zabija mlade zeny, natrie ich jelenim lojom, aby do neho prestupila vona ich pokozky, potom tu mast z nich stahuje spachtlou a nasledne z toho uvari parfem...

poviem vam pravdu, nejak som nemal odvahu sa po skonceni filmu opytat:

"ocuvaj ma cicca, dobre vonis, nezajdeme na kaficu?"

asi by som nemal uspech...

meno parfemu som sa nedozvedel, novu kamosku nemam...

ale nesiel so do auparku zbytocne...
aspon som si kupil bielu kosielku pod moju zelenu pickovu vesticku...
budem "cica".

a to sa rata, nie? :)

14 comments:

Anonymous said...

neda mi to dnes, kedze mi je jasne, ze do rana sa zrutim, tak aspon si uzivam citanie .) zaujimava zhoda okolnosti s tym parfemom.. sa nad tym usmievam od ucha k uchu.. ale kebyze som ja ta "pouzitelna slecna", tak by som to zobrala ako poriadnu srandu, keby si sa opytal ;)

swarovski said...

zastav sa niekedy :)

Anonymous said...

to len ja som taky ,,blazonko'', ze citam v skorych rannych hodinach? ostatni zrejme spia ;) (ticha zavist.. toho spanku)

Anonymous said...

...toto bol presne jeden z tých okamihov! vidíš niekoho na ulici, pohľady sa stretnú, pohľady sa odtrhnú- len aby sa v zápätí znova uistili, že sa chcú zasa do seba vpíjať...vzduch je plný prísľubov a možností a .... každý aj tak pokračuje v chôdzi ďalej, nikto neurobí krok smerom k tomu druhému, alebo jednoducho tak rýchlo nestihne ani uvažovať o vhodnej zámienke. klasika. a ty si mal zámienku a čas popracovať na nej- a aj tak nič? som sklamaná. život nepraje romantike :)

Pustovníčka said...

:-))) a mne sa zdalo, ze si to ty :-))))

dievčatko s dáždnikom said...

ta biela košieľka musí byť sexi a s tou slečnou si nelám hlavu...

keby si ju MAL osloviť, urobil by si to...

dievčatko s dáždnikom said...

a ešte že ja chcem tie kategórie :o), si prosím

Pecosita said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Pecosita said...

zabalena pekna kosielka je niekedy lepsia ako zbalena zenska :)

ostrovanka said...

mam na to vyraz: laska na prvy a posledny pohlad :)

motýľ said...

sposobil by si babenke sok a nocnu moru :) tak sa upokoj, si gentleman a tes sa z tej kosele :)

Anonymous said...

teraz mi to docvaklo.... vieš čo je pozitívne na tom, že si si bol pozrieť parfum? Že si posunul Volver o priečku vyššie a nie je na úplnom dne Tvojho rebríčka :)

Reed said...

kazdy vidi to svoje. ja si napr. scenu zo supanim zemiakov absolutne nepamatam a volver ma fakt velmi nadchol :P

umelina said...

a v momentoch ako su tieto celkom lutujem, ze viem ako stiahnut film z hubu a odlozit ho na neskor, tesit sa nan a potom sa hodit na gaucio a sledovat ho, kedykolvek zastavit, zapalit si k tomu sviecku, 2, 3 ... malokedy sa stane, ze idem do kina a evidentne sa pripravujem o kopec srandy :)
ale zase, ked uz idem, zvali sa vedla mna 4 clenna rodina, pripadne zalubeny parik .. takze asi si ma nepresvedcil touto historkou a budem si nadalej pozerat filmy ako chcem, kedy chcem, s kym chcem :)