Thursday, October 09, 2014

bohemske peklo


tak.. 

prisiel na psa mraz, sklonil som hlavu, zahryzol do pery. 
a predal fotovybavu. 

niektori viete, ako fotak moze prirast k srdcu. 
a vsetky tie krasne sklicka a veci okolo.

ach..

vzdy som si predstavoval, ze ked sa tak stane, tak to bude kvoli niecomu

s i a l e n e m u. 

ze tych par nezmyselne utratenych tisicok bude mat zmysel.

v mojom ponimani zmysel.

nuz ale... 

az sa mi to tazko pise a hanbim sa sam pred sebou. 
predal som svoje "lasky", aby som si kupil... 

k u c h y n s k u  l i n k u.

viac k tomu netreba dodat, myslim.

cele zle.

bohemske peklo.

*

mi tu ostalo vela editacneho softwaru. 
od panoram az po retusovanie.

retus.

zeny sa tesia, ked ich trosku upravite, ked maju pekne fotky.
(znamienkaprecvycistispletrozziarisocidoostrisvlasynarovnasnohydoplniszuby)

netusim preco sa tesia.


ved ste im prave dokazali, ze bez softwaru vyzeraju uplne

ZLE.


***

viete.
nefotil som velmi dobre,
ale o to radsej.

su vsak ludia, ktori fotia radi a dobre.

bez retuse.

ako napriklad

TUaTU.

(aajindealesuleniveanemajustranku)


drzim palce.


a

nepredavajte si lasky.

ani keby ste nemali kde krajat calamadu.


***

2 comments:

vika said...

lajk

Ivana said...

Swar, myslím že je to dosť šialene ;) a vždy môžeš začať nakupovať foto výbavu odznova... Good luck
GwUmbrella